fbpx

No products in the cart.

No products in the cart.

F.A.Q.

F.A.Q.

F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Leveren jullie ook aan huis?

Jazeker! Wanneer je een bestelling plaatst kun je in de checkout je adres ingeven en bij bezorging/afhalen voor ‘bezorging’ kiezen. De leveringskosten worden dan aangepast aan je adres.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Wanneer je een bestelling plaatst kun je in de checkout bij bezorging/afhalen voor ‘afhalen’ kiezen en vervolgens aangeven waar je jouw bestelling het liefst afhaalt. Dit kan steeds tussen 15u & 18u op de volgende locaties.

– Silverspoon, Boomsesteenweg 28-30, 2627 Schelle
– La Riva, Londenstraat 52, 2000 Antwerpen
– Kasteel van Brasschaat, Hemelhoevedreef 1, 2930 Brasschaat
– Flinckheuvel, Sint Jobsteenweg 25, 2970 Schilde
– Silverspoon, Kalmthoutsesteenweg 22, 2950 Kapellen

Voor hoeveel personen kan ik bestellen?

Onze gerechten zijn te bestellen vanaf 2 personen. Ben je met 4? Bestel dan bijvoorbeeld 2 x het driegangen menu of kies voor de cozy creations. Ben je met een groter gezelschap? Dan zijn onze buffet creations de ideale oplossing. Wil je graag iets bestellen voor een ander aantal personen dan zichtbaar in onze webshop? Neem dan contact met ons op: info@silverspoon.be

Kan ik vandaag een bestelling voor morgen plaatsen?

Helaas niet, wij hanteren een levertermijn van 2 a 3 werkdagen. Wanneer je jouw bestelling zou kunnen afhalen of laten bezorgen, kun je via de kalender in de checkout bekijken.

Iemand heeft een voedselallergie. Kan ik de gerechten laten aanpassen?

We raden je aan om alvorens je jouw bestelling plaatst even contact met ons op te nemen zodat we kunnen overleggen welke aanpassingen er al dan niet mogelijk zijn.

Worden de gerechten geleverd met het servies wat op de foto's wordt getoond?

Onze gerechten worden geleverd zonder servies. Wil je het opdienen zoals op de foto’s gepresenteerd? Dit servies wordt ook op onze webshop verkocht!

X

Beste klanten,

Bedankt voor het bezoeken van onze website.
Jammer genoeg moeten wij u mededelen dat we een tijdelijke stop hebben ingevoerd op onze bestellingen.
Wij hopen zo snel morgen weer op te kunnen starten om u de Silverspoon experience weer bij u thuis te kunnen bezorgen.
Wilt u als eerste op de hoogte gebracht worden van de heropstart? Schrijf u dan zeker in voor onze nieuwsbrief!

Alvast bedankt voor uw interesse en hopelijk tot snel!

Team
SILVERSPOON EXCLUSIVE CATERING & EVENTS.